| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
113B King of the waves

Geregistreerd op: 28 Jul 2004 Berichten: 2187 Woonplaats: Ossendrecht(full time)
|
Geplaatst: Ma Feb 13, 2006 12:19 am Onderwerp: |
|
|
|
En komend weekend een 'werkbezoek' bij Mike op het grote eiland...
Mogelijk wordt het een ZW-swell; iemand daar ervaring mee? Where to go? Want ik ben met ov daar en heb niet echt heel veel zin het hele eiland rond te sleuren met een surfboard! _________________ "Mirror your life"
gnifrus & thcer |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Died King of the waves

|
Geplaatst: Ma Feb 13, 2006 7:55 pm Onderwerp: |
|
|
|
[/quote]En komend weekend een 'werkbezoek' bij Mike op het grote eiland...
Mogelijk wordt het een ZW-swell; iemand daar ervaring mee? Where to go? Want ik ben met ov daar en heb niet echt heel veel zin het hele eiland rond te sleuren met een surfboard! | Citaat: |
Mike weet de hotspots toch te vinden?? Helaas moet ik zaterdag werken anders had ik msichien wel mee gewilt (met auto). Mischien heeft Petergun (ook uit Den Helder en in bezit van 2 auto's ) wel zin?! Even pb-en!!! |
_________________ “…foam is your friend…don’t be scared of it. A little bit of extra foam here and there is good for the soul… and your surfing.” - Rob |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Died King of the waves

|
Geplaatst: Ma Feb 13, 2006 7:57 pm Onderwerp: |
|
|
|
| Citaat: | En komend weekend een 'werkbezoek' bij Mike op het grote eiland...
Mogelijk wordt het een ZW-swell; iemand daar ervaring mee? Where to go? Want ik ben met ov daar en heb niet echt heel veel zin het hele eiland rond te sleuren met een surfboard! |
Mike weet de hotspots toch te vinden?
Helaas moet ik zaterdag werken anders had ik mischien wel mee gewilt (met auto).
Michien heeft Petergun (ook uit Den Helder en in bezit van 2 auto's ) wel interesse?! Even pb-en!!!  _________________ “…foam is your friend…don’t be scared of it. A little bit of extra foam here and there is good for the soul… and your surfing.” - Rob |
|
| Terug naar boven |
|
 |
crashzzz Grommet

|
Geplaatst: Za Apr 08, 2006 11:15 am Onderwerp: |
|
|
|
Aanstaande donderdag met mn meisje n paar dagen naar Texel. Donderdag lijkt er nog n restje NW swell en n ZW windje te staan. Iemand nog tips waar het potentieel t beste kan lopen tegenwoordig? Hoe zit t bijvoorbeeld met de slufter?
Ben benieuwd, anders maar n beetje jonge lammetjes bekijken.....  _________________ a bad day of surfing is better than a good day at work... |
|
| Terug naar boven |
|
 |
sandman Grommet

|
Geplaatst: Di Sep 18, 2007 7:51 am Onderwerp: |
|
|
|
aankomende Kerst een huisje geboekt op Texel. (Tussen Den Burg en Den Hoorn)
Is het gedeelte bij paal 17 nou goed te doen of is de stroming daar nogal heftig?
bedankt zover _________________ dus |
|
| Terug naar boven |
|
 |
clone King of the waves

|
Geplaatst: Di Sep 18, 2007 9:38 am Onderwerp: |
|
|
|
Van het weekend naar Texel geweest, dikke bakken... De stroming is vooral bij afgaand tij (zoals overal volgens mij?) erg sterk. Ik zat in 20 minuten 700m verderop
Niet bij paal 17 geweest, maar daar schijnen van de strekdammen te staan waardoor het beter breekt. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
dannyff King of the waves

|
Geplaatst: Di Sep 18, 2007 10:21 am Onderwerp: |
|
|
|
nou, hopen dat je zoiets tegenkomt , dik overhead texel
(paar jaar terug is van een local gekregen) _________________ canon 40d - canon L IS 300mm F4.0 - sigma 18-50 F2.8
15 t/m 24okt Hossegor!
My Photography Blog
www.klatser.com |
|
| Terug naar boven |
|
 |
sandman Grommet

|
Geplaatst: Di Sep 18, 2007 10:25 am Onderwerp: |
|
|
|
Dat ziet er lekker uit ja.
We zullen t wel gaan zien dan.
Nog andere plekken dan die hier in dit topic genoemd worden nog de moeite? _________________ dus |
|
| Terug naar boven |
|
 |
All Emperor of the ocean

|
|
| Terug naar boven |
|
 |
|