| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
hansS King of the waves

|
Geplaatst: Do Nov 25, 2004 10:59 am Onderwerp: |
|
|
|
haha met laag water wordt t echt moddersurfen  |
|
| Terug naar boven |
|
 |
moddersurfer Emperor of the ocean

|
Geplaatst: Do Nov 25, 2004 11:51 am Onderwerp: |
|
|
|
lol
maarreh, ik kan me best voorstellen dát er gesurft kan worden, alleen denk ik dat je dan op hetzelfde moment in de grotemensenzee veel betere golven zult vinden. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
113B King of the waves

Geregistreerd op: 28 Jul 2004 Berichten: 2187 Woonplaats: Ossendrecht(full time)
|
Geplaatst: Ma Mrt 07, 2005 12:24 pm Onderwerp: |
|
|
|
http://www.teso.nl/nl_index3.htm Voor de prijslijst om naar dit eiland te komen per veerdienst! _________________ "Mirror your life"
gnifrus & thcer |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Died King of the waves

|
Geplaatst: Ma Mrt 07, 2005 4:31 pm Onderwerp: |
|
|
|
Op dinsdag t/m donderdag dus goedkoper!!!! _________________ “…foam is your friend…don’t be scared of it. A little bit of extra foam here and there is good for the soul… and your surfing.” - Rob |
|
| Terug naar boven |
|
 |
thz Grommet

|
Geplaatst: Wo Mrt 16, 2005 10:09 pm Onderwerp: |
|
|
|
Het stuk bij noordehaaks heeft mn oom per ongeluk met de verkeerde tij stomingen
bevaard met zijn zeilboot. oke stom maar twee keer , ik heb hem ernaar gevraagd ,
want door de verrekijker ziet het er sexy uit . Maar het zijn golven die alleen pieken
met goede windrichting en getij aan en afgaan.
Maar even het probleem, deze golven zijn complete sandy breaks , het zelfde effect wat je met een hevige shorebreak heb, maar dan erger, die golven zijn voorzien van een aardige zak zand. Mn oom heeft dagen lang het zand van zn boot moeten hozen.
Hij zei dat het ondiep en veel closeout was.
died, heb ik je nog nie verteld... wast vergeten. Maar als we weer gaan ga je dan weer
in een pinguin pak??? mee nara de bol ? |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Died King of the waves

|
Geplaatst: Do Mrt 17, 2005 7:15 pm Onderwerp: |
|
|
|
Welk penguinpak??? Bestaat (helaas ) niet meer.
Petergun weet mischien een boot.........  _________________ “…foam is your friend…don’t be scared of it. A little bit of extra foam here and there is good for the soul… and your surfing.” - Rob |
|
| Terug naar boven |
|
 |
113B King of the waves

Geregistreerd op: 28 Jul 2004 Berichten: 2187 Woonplaats: Ossendrecht(full time)
|
Geplaatst: Wo Jun 22, 2005 3:51 pm Onderwerp: |
|
|
|
Heb je nog andere spots geprobeerd J-bay?
Ik heb net een kaartje van Texel opgezocht:
En de palen 28/30/32 lijken me ook erg potentiële surfplekjes bij een N / NWN-swell _________________ "Mirror your life"
gnifrus & thcer |
|
| Terug naar boven |
|
 |
tubeseeker Emperor of the ocean

Geregistreerd op: 24 Aug 2002 Berichten: 3785 Woonplaats: Egmond aan den Hoef
|
Geplaatst: Wo Jun 22, 2005 4:19 pm Onderwerp: |
|
|
|
Volgens mij is Oudenschild de beste surfplek van Texel
tube _________________ Eind aug: Cote Basque & oktober: Maroc
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
113B King of the waves

|
Geplaatst: Wo Jun 22, 2005 11:12 pm Onderwerp: |
|
|
|
| tubeseeker schreef: | Volgens mij is Oudenschild de beste surfplek van Texel |
Die Grap is al gemaakt in ditzelfde topic zelfs... _________________ "Mirror your life"
gnifrus & thcer |
|
| Terug naar boven |
|
 |
J-bay grommet King of the waves

|
Geplaatst: Do Jun 23, 2005 6:51 am Onderwerp: |
|
|
|
Nee 113B, westerslag was de enige spot die we gesurft hebben. Maar het lijkt me dat deze even goed is als andere spots (aan de westkust). Hoe dichter je bij de noord- en zuidkant van het eiland komt, hoe meer kans op vette stromingen heb ik me laten vertellen dus laat je niet verrassen bij een fikse sideshore of springtij (haha dit wknd!!). Je ligt zo halverwege spitsbergen  _________________ iedere dag is feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Pluis King of the waves

Geregistreerd op: 27 Feb 2003 Berichten: 562 Woonplaats: Nieuw-Vennep
|
Geplaatst: Do Jun 23, 2005 7:36 am Onderwerp: |
|
|
|
| 113B schreef: | Heb je nog andere spots geprobeerd J-bay?
Ik heb net een kaartje van Texel opgezocht:
En de palen 28/30/32 lijken me ook erg potentiële surfplekjes bij een N / NWN-swell |
Nee, eerder levensgevaarlijk. Het stroom daar echt als een gek, en veel strand is er trouwens ook niet. De noordpunt van Texel wordt beschermd met een dijk. Het is superdiep daar. Alleen achter de punt (paal 32 op het kaartje) ligt een luwte met een strandje. Maar door de enorme getijdestromingen komt daar meestal weinig swell aan. Misschien dat er iets moois breekt rond de kentering van het tij, als het windstil is en met een stevige deining uit noordelijke richtingen. Erg zeldzaam waarschijnlijk. Maar weet pipowaarnemer ter plaatse Mike niet meer van deze ´secret´? |
|
| Terug naar boven |
|
 |
koeienbus.nl King of the waves

Geregistreerd op: 29 Okt 2004 Berichten: 412 Woonplaats: Steenbergen NB
|
Geplaatst: Do Jun 23, 2005 7:39 am Onderwerp: |
|
|
|
| J-bay grommet schreef: | Hoe dichter je bij de noord- en zuidkant van het eiland komt, hoe meer kans op vette stromingen heb ik me laten vertellen dus laat je niet verrassen bij een fikse sideshore of springtij (haha dit wknd!!). Je ligt zo halverwege spitsbergen  |
dat zou niet de eerste keer zijn dan, eerder de derde of vierde keer.... |
|
| Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Do Jun 23, 2005 7:53 am Onderwerp: |
|
|
|
@ koeienbus:
Een ezel stoot zich meestal....
Nee pas idd gewoon goed op, het complete achterland zuigt gewoon compleet droog bij het wisselen van de getijden, heb me laten vertellen dat je daar zelfs op van die gummilaarzen door de slink kunt banjeren bij laag water  _________________ iedere dag is feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
BobdeDouwer King of the waves

|
Geplaatst: Do Jun 23, 2005 2:02 pm Onderwerp: |
|
|
|
| J-bay grommet schreef: | @ koeienbus:
Een ezel stoot zich meestal....
Nee pas idd gewoon goed op, het complete achterland zuigt gewoon compleet droog bij het wisselen van de getijden, heb me laten vertellen dat je daar zelfs op van die gummilaarzen door de slink kunt banjeren bij laag water  |
jaaa! hoe noemen ze dat gebanjer daar nou ook alweer? |
|
| Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Do Jun 23, 2005 2:32 pm Onderwerp: |
|
|
|
iets met blubberwandelen oid??
....moddersurfen? ow nee, das weer wat anders...
....slikstruinen??
Ah:
WADLOPEN!!! _________________ iedere dag is feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|