| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
wortel King of the waves

|
Geplaatst: Vr Dec 05, 2003 9:34 am Onderwerp: |
|
|
|
| nou drie weken terug dachten we een stuk hout te zien drijven op de rockypoint maar het was een zeehond wat zijn die cool zeg, beter dan een duitser naast je in de lineup. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Mike King of the waves

|
Geplaatst: Za Dec 06, 2003 10:25 am Onderwerp: |
|
|
|
Die zeehonden zijn soms wel eens ff (een beetje) schrikken als je op een golf zit en dan zie je op eens wat bewegen.... terwijl je je op de golf concentreerd bent  _________________ Fotospeelgoed:
Canon EOS 450D
* EF 70-300 IS USM
* 18+55mm Kitlens
en een oud sloom compact-digitaalcameraatje met 10x optische zoom |
|
| Terug naar boven |
|
 |
stefan0001 Grommet

|
Geplaatst: Wo Mrt 03, 2004 7:46 pm Onderwerp: |
|
|
|
Als je naar Texel gaat ben je er op een mooie dag kan je er op rekenen dat er zeehonden zijn.. en inderdaad zijn ze erg brutaal en komen soms tot 1m afstand van je.
Maar het zijn wel elke keer dezelfde.. er zwemmen er namelijk een stuk of 3 daar in de regio... zeg maar de vaste bewoners. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
stefan0001 Grommet

|
Geplaatst: Wo Mrt 03, 2004 7:49 pm Onderwerp: |
|
|
|
| owja .. En Mike.. je zegt wel altijd te surfen bij pl15 maar ik heb je volgens mij nog nooit gezien |
|
| Terug naar boven |
|
 |
LB 9 Feet King of the waves

|
Geplaatst: Vr Nov 19, 2004 8:13 pm Onderwerp: |
|
|
|
Noord-Holland zitten volgensmij de meesten, misschien dat ze niet langs de pieren durfen  _________________ www.martslort-fotoshop.nl |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Died King of the waves

|
Geplaatst: Vr Nov 19, 2004 10:41 pm Onderwerp: |
|
|
|
IK zie de zeehonden altijd in C'duin, Petten en Den Helder (hometown). De meeste van Noord-Holland liggen op de Razende Bol (Noorderhaaks), dat is de zandbank/eiland voor Texel en Den Helder. _________________ “…foam is your friend…don’t be scared of it. A little bit of extra foam here and there is good for the soul… and your surfing.” - Rob |
|
| Terug naar boven |
|
 |
tubeseeker Emperor of the ocean

Geregistreerd op: 24 Aug 2002 Berichten: 3785 Woonplaats: Egmond aan den Hoef
|
Geplaatst: Za Nov 20, 2004 9:09 am Onderwerp: |
|
|
|
HE, Died, heb je wel eens op Noorderhaaks gesurft?
Ik heb daar wel eens vage verhalen over gehoord.
Weet je hier mischien iets van?
tubeseeker _________________ Eind aug: Cote Basque & oktober: Maroc
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Died King of the waves

|
Geplaatst: Za Nov 20, 2004 2:37 pm Onderwerp: |
|
|
|
JA, daar heb ik wel eens gesurft. Aan de kant waar de Texel ligt. Heb van windsurfers nog betere verhalen over de andere kant gehoord. Dat is als je op de kaart kijkt de zuiwestkant.
Het probleem is het regelen van een boot met geringe diepgang. In de winter is iemand die continu met de boot stand-by ligt wel veilig.
Ik geloof dat alle Pipo's er wel een keertje heen willen??? _________________ “…foam is your friend…don’t be scared of it. A little bit of extra foam here and there is good for the soul… and your surfing.” - Rob |
|
| Terug naar boven |
|
 |
moddersurfer Emperor of the ocean

|
Geplaatst: Za Nov 20, 2004 2:57 pm Onderwerp: |
|
|
|
| Died schreef: | JA, daar heb ik wel eens gesurft. Aan de kant waar de Texel ligt. Heb van windsurfers nog betere verhalen over de andere kant gehoord. Dat is als je op de kaart kijkt de zuiwestkant.
Het probleem is het regelen van een boot met geringe diepgang. In de winter is iemand die continu met de boot stand-by ligt wel veilig.
Ik geloof dat alle Pipo's er wel een keertje heen willen??? |
nou, we hebben het er van de zomer wel al over gehad.... |
|
| Terug naar boven |
|
 |
113B King of the waves

Geregistreerd op: 28 Jul 2004 Berichten: 2187 Woonplaats: Ossendrecht(full time)
|
Geplaatst: Di Nov 23, 2004 6:57 pm Onderwerp: |
|
|
|
ouders van een huisgenoot van me hebben hier een vakantiewoning.. en we gaan we misschien wel met een grote groep naartoe... kun je ook aan de zijde van de waddenzee surfen (nu we het toch heel de tijd over rare surfspots hebben; rivier op een stuwbootgolf, betalen voor een 2m cleane golf, standing waves in munchen, ijsselmeer...) _________________ "Mirror your life"
gnifrus & thcer |
|
| Terug naar boven |
|
 |
All Emperor of the ocean

|
Geplaatst: Di Nov 23, 2004 8:06 pm Onderwerp: |
|
|
|
| 113B schreef: | | kun je ook aan de zijde van de waddenzee surfen |
Nee, of je moet wind/kitesurfen bedoelen. _________________ Surf Fast, Rock Hard! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Died King of the waves

|
Geplaatst: Wo Nov 24, 2004 10:14 pm Onderwerp: |
|
|
|
Op de Waddenzee zijn ook spots die met bepaalde condities te surfen zijn!!!  _________________ “…foam is your friend…don’t be scared of it. A little bit of extra foam here and there is good for the soul… and your surfing.” - Rob |
|
| Terug naar boven |
|
 |
113B King of the waves

Geregistreerd op: 28 Jul 2004 Berichten: 2187 Woonplaats: Ossendrecht(full time)
|
Geplaatst: Wo Nov 24, 2004 10:46 pm Onderwerp: |
|
|
|
zie je nu wel All, lekker puh....
eerst 20 km wadlopen en dan kom je bij een geweldige secret spot zeker? Lijkt me gaaf... ik ga mike tegen de zomer eens interviewen over een surfbezoek aan texel... _________________ "Mirror your life"
gnifrus & thcer |
|
| Terug naar boven |
|
 |
All Emperor of the ocean

|
Geplaatst: Do Nov 25, 2004 7:25 am Onderwerp: |
|
|
|
| Died schreef: | Op de Waddenzee zijn ook spots die met bepaalde condities te surfen zijn!!!  |
met ZO 8 zeker, hahahaha _________________ Surf Fast, Rock Hard! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
moddersurfer Emperor of the ocean

|
Geplaatst: Do Nov 25, 2004 9:41 am Onderwerp: |
|
|
|
| All schreef: | | Died schreef: | Op de Waddenzee zijn ook spots die met bepaalde condities te surfen zijn!!!  |
met ZO 8 zeker, hahahaha |
en hoog water  |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|