| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Magic Ed Grommet
|
Geplaatst: Do Feb 25, 2010 10:02 am Onderwerp: |
|
|
|
Omdat ik dus al een droogpak heb. Ik heb ook al jaren een 5/3 van Neil Pryde (ga ik nu dus vervangen) en die geeft overlap met het droogpak. Ik wil dus iets aanvullends en dat is in mijn beleving een 4/3. En dunner betekent nog altijd makkelijker bewegen.
Zo kitesurf ik dus het hele jaar door: zomer 3/2 c-skin, herfst & voorjaar 4/3 xcel, winter gul droogpak. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
DeWaanzin King of the waves

|
Geplaatst: Do Feb 25, 2010 1:06 pm Onderwerp: |
|
|
|
Ik heb laatst een 5/4/3 Xcel Drylock hooded gepast, super pak!!! Zelf wil ik hem in 4/3, want hoe minder rubber, hoe meer bewegings vrijheid.
Ik surf nu al 2 winters in een 4/3 O'Neill Mutant en dat trek ik ook gewoon (vorige winter zonder batterypack, deze winter met).
Ik heb het idee dat die 5/4/3 op sommige plekken net iets dikker is dan een zelfde pak van een ander merk. _________________ http://www.arts-pictures.nl
Da foto gear:
~Nikon~D300~D200~met een hele zooi glaswerk~
~ SPL waterhousing ~ |
|
| Terug naar boven |
|
 |
balou King of the waves
|
Geplaatst: Do Feb 25, 2010 1:10 pm Onderwerp: |
|
|
|
Als iemand nog weet waar ze een 5/4 infiniti drylock hooded in maat LT op voorraad hebben dan hou ik mij aanbevolen. _________________ It's always summer on the inside. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
DeWaanzin King of the waves

|
Geplaatst: Do Feb 25, 2010 3:05 pm Onderwerp: |
|
|
|
| balou schreef: | | Als iemand nog weet waar ze een 5/4 infiniti drylock hooded in maat LT op voorraad hebben dan hou ik mij aanbevolen. |
Sportshop Domburg geprobeert?? _________________ http://www.arts-pictures.nl
Da foto gear:
~Nikon~D300~D200~met een hele zooi glaswerk~
~ SPL waterhousing ~ |
|
| Terug naar boven |
|
 |
fruit King of the waves
|
Geplaatst: Do Feb 25, 2010 4:50 pm Onderwerp: drylock hooded in LT |
|
|
|
Ik heb ff de orders bekeken en de drylock hooded 5/4 in LT is uitgeleverd aan
Hightide ijmuiden
Sportshop domburg
Boardstyle rotterdam
Ik weet niet of ze hem nog hebben hangen dus zou ik eerst ff bellen voordat je daar heen rijdt.
Succes ermee,
Frank
Xcel Benelux |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Magic Ed Grommet
|
Geplaatst: Di Mrt 02, 2010 9:05 am Onderwerp: |
|
|
|
| Weet je dan misschien ook wanneer er Infinity x-lock 4/3 suits weer uitgeleverd gaan worden? (maatje xl) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
fruit King of the waves
|
Geplaatst: Di Mrt 02, 2010 3:43 pm Onderwerp: xzip 4/3 |
|
|
|
Ik heb eens even gekeken naar de orders en kan niet zo snel een shop vinden die een 4/3 xzip in XL heeft besteld. Het beste kan je nu naar je vaste Xcel dealer gaan en hem bestellen dan leveren we hem gewoon mee met de voororder.
Vanaf 15 maart gaan we leveren.
Succes ermee
Frank van de Ruit
Xcel Benelux |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Magic Ed Grommet
|
Geplaatst: Wo Mrt 03, 2010 10:53 pm Onderwerp: |
|
|
|
| OK, dank je! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
clone King of the waves

|
Geplaatst: Vr Mrt 12, 2010 10:57 am Onderwerp: |
|
|
|
Hmm, in fuerte 10 dagen mijn zomerpak aangehad en daar is (waarschijnlijk door het draaien van het board met mijn benen als ik op het board zit en me omkeer) op mijn linkerbilpartij een schuurplek ontstaan waar het suit nu nagenoeg door is. Is dit nog te repareren? _________________ Als ze er staan, moet je gaan. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
fruit King of the waves
|
Geplaatst: Za Mrt 13, 2010 8:54 pm Onderwerp: herstel pak |
|
|
|
Stuur je pak maar naar Dufare dan kijk ik wel ff wat we kunnen doen.
Wanneer heb je het pak trouwens gekocht?
Frank van de Ruit
Xcel Benelux |
|
| Terug naar boven |
|
 |
moddersurfer Emperor of the ocean

|
Geplaatst: Vr Apr 09, 2010 8:57 am Onderwerp: |
|
|
|
Heb sinds gisteren de Infinity X-Zip2 5/4/3 met cap, maar teeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeering, wat kom je daar ongelooflijk moeilijk in en uit!!!!  _________________ modder loves Honolua!!!! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
clone King of the waves

|
Geplaatst: Vr Apr 09, 2010 9:44 am Onderwerp: |
|
|
|
Tis idd iets moeilijker dan een backzip, maar vooral ff wennen, als je armen er eenmaal doorheen zijn is het geen probleem  _________________ Als ze er staan, moet je gaan. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
balou King of the waves
|
Geplaatst: Vr Apr 09, 2010 10:29 am Onderwerp: |
|
|
|
| moddersurfer schreef: | Heb sinds gisteren de Infinity X-Zip2 5/4/3 met cap, maar teeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeering, wat kom je daar ongelooflijk moeilijk in en uit!!!!  |
Waar heb je zo laat in het seizoen nog een pak kunnen vinden? Neem aan dat je ook een LT nodig hebt of niet? Ik heb nergens meer een pak kunnen vinden in mijn maat en maar besloten het uit te stellen tot volgend jaar. _________________ It's always summer on the inside.
Laatst aangepast door balou op Vr Apr 09, 2010 10:56 am; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| Terug naar boven |
|
 |
moddersurfer Emperor of the ocean

|
Geplaatst: Vr Apr 09, 2010 10:50 am Onderwerp: |
|
|
|
| balou schreef: | | moddersurfer schreef: | Heb sinds gisteren de Infinity X-Zip2 5/4/3 met cap, maar teeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeering, wat kom je daar ongelooflijk moeilijk in en uit!!!!  |
Waar heb je zo laat in het seizoen nog een pak kunnen vinden? Neem aan dat je ook een LT nodig hebt of niet? Ik heb nergens meer een pak kunnen vinden in mijn maat en maar besloten het uit te stellen tot vorig jaar. |
eh, tot vorig jaar?
Ik had 'm als tippie van Goudvis besteld via King of Watersports... die van mij is een ML, lijkt qua lengte niet toereikend, maar hij valt ook qua lengte perfect.
Ik ben bij een Amerikaanse site een LT in de uitverkoop tegengekomen, dacht ik, maar weet niet meer waar.
Bij King Of W. hebben ze nog een L... ik heb nog een code voor je voor 10% korting en bezorgen naar NL is gratis.... _________________ modder loves Honolua!!!! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
balou King of the waves
|
Geplaatst: Vr Apr 09, 2010 11:00 am Onderwerp: |
|
|
|
Ik heb gekeken naar een pak in Amerika bestellen, maar je betaald tegenwoordig vrijwel zeker de invoerrechten en dan is het niet meer interessant.
Kende die site nog niet, maar heb echt een LT nodig en die zit er momenteel niet meer tussen. Tall maten is altijd moeilijk aan te komen. _________________ It's always summer on the inside. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|